Epson 3 jaar coverplus return to base servicecontract tbv C6000 Ae/Pe
- 3 jaar uitgebriede Coverplus garantie op je Colorworks printer
- Return to base servicecontract
- Betreffende modellen: CW-C6000 Ae/Pe
- Retour sturen is gratis, ook als we het bij je ophalen
- Voor 16:00 besteld, morgen in huis (indien op voorraad)
- Gratis verzending bij je bestelling vanaf € 200,- (excl. BTW)
Beschrijving
Met coverplus heb je langer garantie op je Epson Lableprinter. Op elke ColorWorks-printer van Epson zit standaard 1 jaar fabrieksgarantie. Uit eigen ervaring weten we dat reparatiekosten buiten de garantieperiode aardig in de papieren kunnen lopen. Onderdelen zijn vaak duur en je betaalt ook de onderzoekskosten. Nog vervelender is het als de printer een essentieel onderdeel is van jouw productieproces. Uitval kan de productiecapaciteit dan direct in gevaar brengen. Met de Epson CoverPlus-pakketten breid je de garantie uit naar 3 tot 5 jaar. DCP regelt het graag voor je, zodat jij met een gerust gevoel kunt blijven printen.
Wat houdt de standaard garantie in?
Op elke Epson ColorWorks printer zit een standaard fabrieksgarantie. Doet de printer het niet of niet zoals het zou moeten? Dan repareert Epson hem gewoon voor je, zonder kosten. Als de printer niet gerepareerd kan worden, dan krijg je een vervangende printer van Epson. Natuurlijk zijn er wel een paar voorwaarden aan verbonden. We gaan ervan uit dat je de instructies in de gebruiksaanwijzing goed hebt gelezen en nageleefd. En inktcartridges en labels vallen natuurlijk niet onder de garantie, maar dat spreekt voor zich.
Deze garantie is trouwens beperkt tot landen in de Europese Unie, Oost-Europese landen, Zwitserland en Liechtenstein.
Wat is de standaard garantieperiode?
De standaardgarantie is 12 maanden en gaat in op de datum dat jij de printer bij DCP koopt.
Wat is de uitgebreide CoverPlus garantie?
Met een Epson CoverPlus-pakket kun je de standaard garantie uitbreiden. Zo kan je de garantieperiode uitbreiden tot 3, 4 of zelfs 5 jaar. En dat is fijn, want uit eigen ervaring weten we dat reparatiekosten buiten de garantieperiode aardig in de papieren kunnen lopen. Afhankelijk van het type printer en het aangeschafte CoverPlus-pakket kun je ook nog kiezen voor verschillende varianten qua service. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen dat de printer bij jou op locatie wordt gerepareerd of wordt opgehaald door een servicepartner in plaats van dat je hem zelf moet opsturen naar Epson.
Hoe en waar kan ik een CoverPlus-pakket aanschaffen?
Je kunt de CoverPlus-pakketten via DCP aanschaffen. Wij vragen het pakket voor je aan en sturen je het Epson-registratienummer zodra alles geregeld is.
Hoe wordt een printerprobleem opgelost?
Heb je een probleem met je printer? Bel dan naar DCP Wij lossen het voor je op . Vaak kunnen we je telefonisch helpen. Met behulp van de foutmeldingen die de printer aangeeft, gaan we samen op zoek naar de oplossing. Hierbij maken we gebruik van zelftestprogramma’s. Pas als de storing niet op afstand kan worden verholpen, schakelen we Epson in.
We zorgen ervoor dat zij een (originele) factuur met alle nodige informatie over de aankoopdatum en het serienummer van de printer krijgen. We laten het je weten als de printer moet worden opgestuurd. Als er sprake is van on-site garantie, treffen we samen met jou de nodige voorbereidingen en maken een afspraak voor jou met de servicemonteur.
Wat valt niet onder de garantie?
De garantie dekt geen fouten of schade die het gevolg zijn van oneigenlijk gebruik, onjuiste configuratie of installatie, of invloeden van buitenaf (zoals transportschade, schade door schokken of stoten, of werkzaamheden die zijn uitgevoerd door onbevoegde derden). De garantieservices omvatten geen de-installatie, installatie, toepassing, netwerk- en stuurprogrammasoftware.
Heb je nog vragen
Roland weet alles over de CoverPlus-pakketten en de ColorWorks-serie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 050 760 12 01 of via roland@dcp.nl.
Verzending
Producten die wij uit voorraad kunnen leveren en die besteld zijn voor 16.00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Wij verzenden je order met GLS. Op de dag van verzenden ontvang je een e-mail met een track-and-trace link waarmee je je zending vanaf 8.00 uur 's ochtends kunt volgen. Zo weet je precies waar jouw pakketje is.
Specificaties
Extra informatie
Reviews
Onze klanten beoordelen ons met een
Direct advies nodig?
Heb je vragen?
Laat ons terugbellen: