Support en onderhoud
Gewoon goed geregeld.
Een nieuwe cardprinter, labelprinter, scanner of mobiele computer bestellen is makkelijk genoeg. Installeren en koppelen aan de systemen en processen in jouw bedrijf kan een stuk ingewikkelder zijn. En werkt alles eenmaal goed met elkaar samen, dan wil je ook dat het blijft werken. Daarom koop je bij DCP niet alleen een nieuw apparaat, we leveren ook onderhoud en support op alle fronten. Van installatie tot training en van regelmatig onderhoud tot support wanneer dat nodig is. Zowel op afstand als bij jou op locatie. Dat noemen we bij DCP gewoon goed geregeld.
De extra services van DCP
- Hulp bij installatie nieuwe hardware
- Inrichten van de software
- Gebruikerstraining
- Reparatie printers en scanners
- Onderhoud
- Servicecontracten
- Support
Waarmee kunnen we jou helpen?
Installatie
Wij helpen mee om je cardprinter, labelprinter of ander apparaat op de juiste manier te installeren. Dat doen we door via Teamviewer met je mee te kijken tijdens de installatie. Deze service is gratis als je het apparaat bij ons hebt gekocht. Anders helpen we je voor een vast bedrag. Met onze hulp gaat de installatie lekker snel. Dat scheelt jou veel tijd en gedoe. Plus je verkleint het risico op problemen die kunnen ontstaan bij verkeerd gebruik . Win-win dus.
Software
Hoe goed je nieuwe cardprinter of labelprinter of ook is, zonder de juiste software ben je nergens. Daarom helpen we je met het inrichten van software als Cardpresso voor cardprinters of Loftware (NiceLabel) voor labelprinters. Door het definiëren van velden, het maken van koppelingen met een database of het aanpassen van het design aan jouw huisstijl maken we jouw nieuwe printer helemaal gebruiksklaar .
Training
Heb je geen zin of tijd om alle functies en mogelijkheden van je nieuwe printer, scanner of handheld zelf uit te zoeken? Kies dan voor een training bij jou op locatie. Hierin laten we de gebruikers ter plekke zien hoe alles werkt . Zo maak je een vliegende start. En je voorkomt problemen die kunnen ontstaan bij verkeerd gebruik. De extra kosten heb je dus snel terugverdiend.
Wil je meer weten over onze services?
Onze supportdesk vertelt je graag wat de mogelijkheden zijn. En of we je op afstand kunnen helpen of dat er iemand bij jou langs moet komen op locatie. Neem contact op met de supportdesk of download de PDF om meer te lezen over onze trainingen.
Waarmee kunnen we jou helpen?
Reparatie
We repareren alle typen apparaten die we zelf verkopen: labelprinters, cardprinters, scanners en handheld computers. Zelfs als je ze niet bij ons gekocht hebt of het een merk is dat wij niet verkopen. Daarvoor hoeft er niet eens altijd iemand bij je langs te komen met een gereedschapskist. Als we via Teamviewer de instellingen samen doorlopen is dat vaak al voldoende om het probleem online op te lossen.
Als enige Zebra Printer Repair Specialist in Nederland hebben wij van Zebra de autorisatie om zelfstandig Zebra cardprinters te repareren. Door onze jarenlange ervaring weten wij vaak snel wat het probleem is en kunnen we dit zelf repareren. De belangrijkste onderdelen hebben we op voorraad. Je krijgt vooraf een heldere prijsopgave van de reparatiekosten en een advies of reparatie zinvol is.
Onderhoud
Een goed onderhouden printer, scanner of handheld gaat langer mee. Cardprinter fabrikanten bijvoorbeeld adviseren om na elke 1.000 passen een onderhoudsbeurt uit te voeren. Wij leveren onderhoudsproducten en geven je graag tips hoe je dat zelf aanpakt. Maar je mag een machine ook naar ons opsturen voor onderhoud. We checken dan gelijk of de interne software up-to-date is.
Wil je meer weten over deze diensten?
Onze supportdesk vertelt je graag wat de mogelijkheden zijn. En welk servicecontract het beste bij jouw situatie past. Neem direct contact op met de supportdesk of lees eerst de PDF over onze servicecontracten.
Servicecontracten voor printers
Printers zijn vaak een essentieel onderdeel in je bedrijfsproces. Met een DCP servicecontract voor je cardprinter of labelprinter zorgen wij ervoor dat jij non-stop kunt blijven draaien. Door regelmatig onderhoud blijft je printer in topvorm. En heb je toch een keer een printerstoring? Dan lossen we die samen op. Onze telefonische helpdesk staat voor je klaar, elke werkdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Servicecontracten voor handheld computers
Handheld computers zijn vaak een essentieel onderdeel in je bedrijfsproces. Met een DCP servicecontract voor je mobiele device zorgen wij ervoor dat jij non-stop kunt blijven draaien. Door regelmatig onderhoud blijft je handheld in topvorm. En heb je toch een keer een storing? Dan lossen we die samen op. Onze telefonische helpdesk staat voor je klaar, elke werkdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Kies het servicecontract dat bij je past!
BASIS | PREMIUM | |
---|---|---|
Jaarlijkse onderhoudsbeurt bij jou op locatie, incl. onderhoudsupplies | ||
Telefonische helpdesk, elke werkdag van 8.00 tot 17.00 uur (Met toegang op afstand via TeamViewer) |
||
Als we de storing niet telefonisch kunnen oplossen, zijn we binnen 1 werkdag bij jou (je betaalt dan alleen een kilometervergoeding) | ||
Gratis printer te leen bij langdurige storing binnen de garantieperiode | ||
Gratis installatie software-updates cardPresso en Nicelabel | ||
10% korting op software-upgrades | ||
10% korting op onderdelen buiten de garantieperiode | ||
10% korting op op verbruiksmateriaal*) in onze webshop | ||
Contract direct opzegbaar**) |
*) Printlinten, cartridges en schoonmaakartikelen. De korting geldt niet voor etiketten en passen.
**) Je betaalt per jaar vooraf. Wil je het contract niet verlengen, dan kun je dit doorgeven tot de dag dat je nieuwe contractperiode ingaat.
Kies het servicecontract dat bij je past!
BASIS | PREMIUM | |
---|---|---|
Jaarlijkse onderhoudsbeurt bij jou op locatie, incl. onderhoudsupplies | ||
Telefonische helpdesk, elke werkdag van 8.00 tot 17.00 uur (Met toegang op afstand via TeamViewer) |
||
Als we de storing niet telefonisch kunnen oplossen, zijn we binnen 1 werkdag bij jou (je betaalt dan alleen een kilometervergoeding) | ||
Gratis printer te leen bij langdurige storing binnen de garantieperiode | ||
Gratis installatie software-updates cardPresso en Nicelabel | ||
10% korting op software-upgrades | ||
10% korting op onderdelen buiten de garantieperiode | ||
10% korting op op verbruiksmateriaal*) in onze webshop | ||
Contract direct opzegbaar**) |
*) Printlinten, cartridges en schoonmaakartikelen. De korting geldt niet voor etiketten en passen.
**) Je betaalt per jaar vooraf. Wil je het contract niet verlengen, dan kun je dit doorgeven tot de dag dat je nieuwe contractperiode ingaat.
Bel onze supportdesk voor hulp
Een technisch probleem komt altijd op het verkeerde moment. Dan is het fijn dat je kunt terugvallen op een specialist die je zo snel mogelijk weer op weg helpt. Daarom is onze telefonische helpdesk elke werkdag van 8.00 tot 17.00 uur beschikbaar. Boek je een Teamviewersessie, dan kunnen ze direct met je meekijken en naar een oplossing zoeken.
Is het probleem toch te lastig om op afstand op te lossen? Dan is er ook de mogelijkheid om te kiezen voor support bij jou op locatie. En je mag natuurlijk ook altijd langskomen in Groningen. Wij regelen het gewoon. Zelfs als je (nog) geen klant bij ons bent.
"DCP regelt eigenlijk alles voor ons. Wij hebben er geen omkijken naar."
Danissa van Hattem, HORNBACH
“Door hun ervaring weten ze precies wat er moet gebeuren. Zo ontzorgen ze ons."
Peter Schouten, Noot Personenvervoer