Het is je wellicht al opgevallen: de nieuwe DCP-website is live! De nieuwe website maakt jouw zoektocht naar de juiste oplossing of informatie nog gemakkelijker. Benieuwd? Je leest er hieronder meer over.
Klantgerichtheid 2.0
Bij DCP zetten we de klant centraal. Iets wat je direct merkt als je met ons samenwerkt. Een heldere informatievoorziening over onze producten/diensten, een snelle verwerking van opdrachten en altijd de mogelijkheid om samen te sparren over jouw vraagstukken. Iets waar we trots op zijn en ook online nog beter wilden vertalen. En dat is in onze ogen met onze nieuwe website gelukt.
Zo hebben we de oude website en webshop samengevoegd tot één webshop, waarin jij alle informatie, inspiratie én producten vindt die je zoekt. De opbouw van de website is dan ook volledig ingericht op het zo gemakkelijk mogelijk maken van die zoektocht. Door de heldere onderverdeling in onderwerpen zoals plastic passen, labels & etiketten, cardprinters en labelprinters weet je direct waar je de gewenste informatie vindt.
Heldere onderverdeling op de homepage:
De informatie daar waar jij het nodig hebt
Ook hebben we gekeken hoe we onze kennis nog gerichter met je kunnen delen. Zo vind je vanaf nu ook op relevante productgerelateerde pagina's informatie, zoals blogs, video's of veel gestelde vragen om jouw zoektocht naar de juiste oplossing te vereenvoudigen. En heb je toch nog een vraag? Dan geeft ons DCP-team als vanouds een maatwerk antwoord op jouw vraagstuk.
Kijk eens rond
Benieuwd? Ontdek dan via het menu alles over onder andere plastic passen, labels en systemen, bekijk inspirerende klantverhalen of lees praktische tips en nieuwe ontwikkelingen op ons blog. Vragen, suggesties of misschien wel een compliment? Neem dan contact met ons op, we staan voor je klaar.