Cardprinter Servicecontract Premium
- Een jaarlijkse onderhoudsbeurt van de cardprinter, inclusief onderhoudssupplies en reiskosten
- 5 dagen per week van 8:00 - 17:00 uur telefonisch helpdesk met mogelijkheid om op afstand hulp te bieden
- Binnen 24 uur op locatie bij storing, exclusief reiskosten 45 eurocent/km visa versa
- Gratis leen cardprinter bij langdurige storing binnen garantieperiode
- Gratis installatie updates van Cardpresso software
- 10% korting op onderdelen buiten garantie
- 10% korting op upgrades van de software
- direct opzegbaar
- Retour sturen is gratis, ook als we het bij je ophalen
- Voor 16:00 besteld, morgen in huis (indien op voorraad)
- Gratis verzending bij je bestelling vanaf € 200,- (excl. BTW)
Beschrijving
Hulp op afstand met installeren
Wij helpen mee om je cardprinter op de juiste manier te installeren. Door gebruik te maken van Teamviewer kijken wij op afstand mee en leggen wij de installatie van de cardprinter uit. Teamviewer is een van de toonaangevende oplossingen voor desktop sharing en online-samenwerking via het internet. Als je bij ons de cardprinter hebt gekocht, bieden wij dit gratis aan. Heb je de cardprinter niet bij ons gekocht, dan helpen wij je voor een vast bedrag, te bestellen via onze webshop.
Onderhoud van cardprinters
Het is belangrijk dat cardprinters regelmatig worden onderhouden. De cardprinter fabrikanten adviseren om de 1.000 passen een onderhoudssessie te doen. Wij leveren de benodigde onderhoudsproducten en waar nodig helpen we je hoe een onderhoudsbeurt uitgevoerd moet worden. Uiteraard mag je de cardprinter naar ons toesturen voor onderhoud. Wij checken dan gelijk of alle printersoftware up-to-date is en indien nodig regelen wij een upgrade.
Reparatie van cardprinters
Als gecertificeerd specialist hebben wij van onze fabrikanten de autorisatie om zelfstandig cardprinters te repareren. Door onze jarenlange ervaring weten wij vaak snel wat het probleem is en veelal kunnen wij dit in huis repareren. De belangrijkste onderdelen liggen bij ons op voorraad.
Je krijgt altijd vooraf een heldere prijsopgave wat de reparatie zal kosten en het advies om wel of niet te repareren.
Mocht een printerreparatie langer duren dan een paar dagen, dan kunnen wij als back-up voor jou printen. Je kunt dus altijd passen blijven uitgeven, ondanks problemen met je eigen printer.
Voor meer informatie
Neem contact op en vraag ons naar de mogelijkheden, stuur een e-mail naar roland@dcp.nl, of download de pdf met meer informatie.
Teamviewer installeren
In overleg loggen wij in op je computer. Daarvoor kun je het programma Teamviewer installeren.
Je kunt Teamviewer hier downloaden en uitvoeren en (eenmalig) installeren.
Verzending
Producten die wij uit voorraad kunnen leveren en die besteld zijn voor 16.00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Wij verzenden je order met GLS. Op de dag van verzenden ontvang je een e-mail met een track-and-trace link waarmee je je zending vanaf 8.00 uur 's ochtends kunt volgen. Zo weet je precies waar jouw pakketje is.
Reviews
Direct advies nodig?
Heb je vragen?
Laat ons terugbellen: